Omenankukkia talvella

Tässä itselleni neulottu paita Totomi Yoshimoton ohjeella. Lankana Sandnes Garnin Børstet Alpakka väreinä vihreä Jelly Bean 8236 ja valkoinen Natur 1012. Tein koon L, joka 4,5 mm puikoilla neulottuna on reilumpi kuin ohjeessa. Ehdin ottaa jo kuvat ulkona puserosta, jonka jälkeen neulon helman resoria muutamn sentin pidemmäksi (näkyy ensimmäisessä kuvassa). Lankaakin jäi 3,5 kerää. Jospa näistä tekis pipon tai tumput.

Here’s a sweater I knitted for myself using Totomi Yoshimoto’s knitting pattern. The yarn is Sandnes Garns Børstet Alpakka in the colors green Jelly Bean 8236 and white Natur 1012. I made size L, which when knitted with 4.5 mm needles is more generous than in the pattern. I already had time to take pictures of the sweater outside, after which I knitted the hem ribbing a few centimeters longer ( shown in first picture) . There were also 3.5 skeins yarn left. I think I could make a beanie or mittens out of these.

Jätä kommentti